Thursday 3 October 2013

童言無忌

八月初我哋去咗法國南部渡假,我哋每日晚飯後都會帶兩個小朋友去公園玩。有一次有一個法國黑人小朋友走向毛毛附近,毛毛就用意文問呢位小朋友"你點解會燒燶咗㗎?"好彩個小朋友唔識聽啫,我同papa都忍唔住笑咗出嚟。我同毛毛講個小朋友唔係燒燶而係佢嘅皮膚比較深色。

毛毛開咗學兩個幾禮拜已經學識咗幾個粗口字。佢當然唔係第一次聽到呢D字啦,好多意大利人都講粗口,不論男女三到八十歲。毛毛學校個俢女話佢嗰班有個男仔成日不停講粗口,唔怪得毛毛學得咁快。

7 comments:

  1. 好攪笑!!! 好彩童言無忌!
    不過好多黑人都幾在意別人談論佢地嘅膚色.....

    ReplyDelete
  2. 毛毛好搞笑,好彩那個小朋友聽唔明咋!
    粗口呢家嘢真係學得好快,最緊要我地唔好係佢地面前講,咁就可以以身作則叫佢地唔好講;我都有位媽媽朋友有同樣問題,小朋友成日講粗口,原來爸爸開車的時候成日講。。。

    ReplyDelete
  3. 我女兒四五歲時也有過這經驗,朋友帶了一對子女來玩,大家年紀差不多,玩了一會,女兒問我,點解佢地咁污糟嘅?我問邊度污糟呀?佢指佢地的手腳,我睇下無呀無污糟呀!女兒說他們黑蚊蚊!原來女兒見自己白但人家皮膚較深色,所以就以為人家污糟了也不洗!好在人家父母聽不到咋!

    ReplyDelete