Wednesday 13 November 2013

Dubai 2013


八曰七夜嘅杜拜之旅話咁快就完結。今次最開心嘅更係毛毛同保保啦!日日淨係玩。毛毛話唔想返意大利喎,梗係啦唔洗返學,日日瞓到九點幾,食完早餐,玩水玩沙,lunch 過後就去酒店嘅kids' club 玩,papa 就會喺呢段時間返回海灘自己一個人游番夠本,或者去gym。日日喺海灘睇住兩隻monsters幾個鐘 簡直攰爆!佢吔唔怕水所以我仲驚過佢哋。沙灘上有個area 係比小朋友玩,等如一個小型遊樂場,因為有其他不同國籍小朋友在場,所以少不免佢哋會互搶玩具,雞同鴨講,而且嗰度大部份小朋友都係俄羅斯人,佢哋唔同毛毛玩,只同自己友玩。



未出發前我已經知道去杜拜要食乜
就係去Cinnabon !喺意大利食唔到自己又唔識整。保保個傻豬攞咗papà 杯凍咖啡嚟飲,第二次去嗰陣佢一手搶咗杯凍飲,搞到成杯跌落地。早餐佢見我飲cappuccino, 佢又要學人飲,好彩係decaf。







Dubai 周圍都係靚車,應該話靚唔靚係見人見智。今次見到有一部車個様成部坦克改裝嘅款,仲有部shocking pink 嘅四驅車,仲有部警車竟然係白色林寶堅尼!聽講杜拜買咗200部名車做警車,洗唔洗呀?








咁大部Hummer顯得兩個細細粒更加細粒

要毛毛影相好睇心情  保保合作D



個喼係毛毛嘅但佢唔肯拉,反而保保爭住要拉,唔肯放手,其他乘客見到佢拉喼個樣都覺得好笑。個喼好重㗎但佢又垃得到,不過行得慢D,我哋想幫佢,但佢嘅性格唔肯比人幫,我哋攞走個喼佢就喊,死都唔肯跟我哋走。佔有慾好強呀!

每次嚟杜拜都係住返同一間酒店,因為一出門口就係沙灘,最主要係呢間酒店有kids' club, 免費有個好nice 嘅菲 姐姐同小朋友玩。佢叫Iresh非常友善,仲認得我哋。希望下次返去再見到佢啦!佢話呢份係筍工喎唔想轉工。

毛毛唔想離開Dubai 佢話要同保保留低,我問佢咁你哋瞓邊呀?瞓車𥚃面喎。





4 comments:

  1. Cinnabon我呢邊開始多咗分店.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢邊唔知幾時先會有,Starbucks 就一定唔洗諗

      Delete
  2. 我呢度都有 cinnabon, 但我覺得太甜呢!
    你們要常常去杜拜嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 爸爸就去得多。我聞到D bun嘅香味就好想食返個。

      Delete