Friday 13 December 2013

毛毛第一次入戲院

講咗話帶毛毛去睇戲已經兩個月
星期六papa終於同毛毛兩父子去咗睇"Planes"

有考慮過帶埋保保去但係怕佢入到去會怕黑,怕嘈,喊,瞓着又或者中途想走,所以決定唔帶保保去睇戲。保保食完lunch 後就瞓着咗,papa同毛毛就趁機薯咗出去。

我問papa毛毛喺戲院入面情況點,因為我好想知道毛毛會唔會出現以上我擔心會發生嘅反應。papa就send咗幅相比我睇,原來佢不知幾開心。

係我就唔會買咁大杯可樂同chips比毛毛!加埋一枝水咁就€8

星期六大人票價€8, 小朋友都係呀

我問papa毛毛係咪瞓着咗,唔係喎,返而papa就嚟瞓着,套戲好長成間戲院得10幾個人

5 comments:

  1. 之後毛毛有冇lur要去睇戲呢?

    ReplyDelete
  2. 8歐元一張票,真係超貴!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果全家去睇更加貴呀

      Delete
    2. 除非真係好鍾意,唔係都好少入場睇啦,好似最近套魔戒咁,不是3D早場也要九十元,我覺得真係超~~~貴~~~~

      Delete