Thursday 24 December 2015

Thanksgiving 2015

自從七月開始返工後
已經冇再update 過了

聖誕節未到之前要寫一寫今年嘅感恩節
我哋都係第一次過
意大利冇慶祝Thanksgiving
Papa嘅cousin 提議今年搞個Thanksgiving dinner
雖然係第一次
但一D都唔求其㗎


枱墊杯墊係DIY 的print 完再過膠
明年可以再用


廚師即今次嘅搞手出場了





連Thanksgiving 意文版prayer 都準備好
交畀62讀


首先來個corndog
即炸即食
我第一次試
大人細路都話好食



火雞係網上訂的7 kg
好似30幾Euro 送埋貨

我以為仲要貴D
入面嘅stuffing 用咗1.5kg 栗子
焗咗5個多小時
仲用埋假葡萄做裝飾


南瓜批



焗蘋果
上面係開心果加石榴



仲有焗番薯及其他食物
食完超飽

今晚聖誕大餐喺99度食
但我冇煮嘢只係砌個gingerbread house

祝大家聖誕快樂




2 comments:

  1. 估唔到你哋慶祝Thanksgiving.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都估唔到,嚟咗咁多年都係第一次有人提議買隻turkey 返嚟烤

      Delete