Monday 26 May 2014

Papà 的飛人生活

未轉工前papà 試過連續幾個月不停飛
基本上每星期只有weekend 唔洗飛

新工一樣要飛不過目的地唔同咗
以前多數飛內陸及歐洲
好耐之前就亞洲及乜都有D
以前後生嘛
而家除咗定期去北意及馬來西亞外
其他歐洲國家都唔洗去

因為。。。

Papa'轉戰中東及非洲
主攻沙地阿拉伯,杜拜,黎巴嫩,摩洛哥,毛里求斯,南非等等

可能要去埋印度,巴基斯坦,伊朗

前一排佢去咗阿爾及利亞

Algeria 我知道係非洲國家但exactly 喺邊呢?

原來係摩洛哥嘅鄰居

咁嗰度D人嘅樣係咪似摩洛哥人?
我見意大利嘅摩洛哥人同埃及人有D似
(即係代表我唔識分啦)
又唔係喎係金髪㗎
可能佢哋有法國,北非,阿拉伯血統
混到變成金髮藍眼

今個月大至上都係多數唔喺屋企
上星期一去咗毛里求斯
本來應該係琴日即係星期日去南非
直至今個星期六先返嚟
即是頭尾兩個星期
但幾日前又話要臨時加多轉沙特阿拉伯
本來如果唔去沙特就可以星期六全日自由活動
我仲話咁起碼可以游下水啦
成個海都係你嘅!


反正low season 冇乜遊客
佢話no 喎連唯一一日可以休息嘅日子都落雨
但係因為要去Riyadh 所以佢星期六就離開毛里求斯
仲要上吐下瀉
呢個兩星期長嘅行程就係咁開始:
Rome- Dubai ( 轉機)-Mauritius -Dubai(轉機等6個鐘)- Riyadh(飛55分鐘) - Dubai (轉機)- Johannesburg (再轉機)- Cape Town - Durban - Johannesburg (轉機)- Dubai(再轉機)- 親愛的羅馬
其實本來要去埋Madagascar 但冇直航又唔想坐D舊型小飛機
所以推咗唔洗去!(我初初叫毛毛保保跟papa'去因為佢哋睇過"Madagascar"哈哈講笑咋)

有冇睇到眼花?
想像下幅世界地圖由A點到B點到CDE點
由左到右再向下再向上
計下飛行時間
數下幾多程機
佢唔敢飛某D航空公司而佢要去嘅地方又偏偏咁唔方便
所以佢要去杜拜轉機
不停來來回回去杜拜

我講笑叫佢不如搬去杜拜啦成日要經DUBAI
(講真咁飛法長期下去佢唔掂㗎不如weekend 先返嚟Rome探我哋)
就算而家有時weekend 都未必喺度因為我哋嘅weekend 係休息人哋中東嗰邊唔係weekend 嘛Office 有開㗎
我擔心佢嘅健康多過佢有幾多時間喺度

但我明白佢嘅性格就算攰都要完成工作馬上飛返嚟
咁咪仲辛苦
所以有時佢唔想比佢阿媽知道佢真正嘅行程
怕佢會擔心

前日毛毛學校有活動爸爸冇出席
人哋問我老公去咗邊
我話非洲囉有個mamma話正喎好lucky
另一個問我papa'做機師㗎?
吓?佢飛得多過機師啦
而佢飛嘅pattern 根本係超出咗機組人員嘅合法工作時間
我就話佢似戰地記者多D

琴日毛毛終於問我Papa' 幾時先返嚟
Riyadh, Saudi Arabia 





1 comment: