Tuesday 27 May 2014

病態


自從三個星期前無端端將個已經封 幾年嘅麵包機出嚟玩
從此一發不可收拾
見到有人整lemon pull apart bread 
見賣相好yummy
於是又動手
但食譜係用stand mixer 做dough
我只有hand mixer不過有hook attachment 
所以決定唔用麵包機
都知道會麻煩因為要一手按住個bowl
另一隻手渣住個mixer 嚟打dough
嗰日又好熱呀
流汗!攪到手攰又唔知攪得好唔好
算啦起碼個hook attachment 叫做有用過


好香呀!睇相有D乾其實入面好軟
似brioche 
因為已經切好一塊塊先焗
所以食時用手撕就得




加埋cream cheese frosting 仲好味
呢個外面紫色嘅超長loaf tin 終於用得着
下次試下用cinnamon 代替lemon and orange peels
我估應該都OK



呢個椰檳唔好食
可能冇加牛油

食譜嘅coconut filling只用奶糖加椰子
不過意大利人唔好牛油
家人食曬成個
叫我下次都唔洗加牛油


Dried cranberry & yoghurt 排包
毛毛肯食
我就開心




又係吞拿魚包
我煮飯做甜品無presentation 可言
我又唔係food blogger
仲要睇住三條king 
有得食住家麵包佢哋應該開心啦
Papa' 話我更係中咗毒上咗癮
部麵包機原本好好哋沉睡咗幾年
我無啦啦突然要人哋日日開工
真係慘

自從愛上整包後我已經冇整其他甜品


之前見到减價買咗呢兩樣嘢


唔知幾時先會用


4 comments:

  1. lemon pull apart bread 好吸引.

    ReplyDelete
  2. 你個麵包机可有做dough function? 咁打完先放入你個模咪得, 我都想食呢個!

    By the way, is it you who add me in FB?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我部機有dough function 只不過我想試下用個mixer嘅hook 因為從來冇用過。上星期我又做呢個包用機,唔知點解做出嚟dough冇用mixer嘅texture 咁好。我要不斷試多D。冇add你呀我都冇用FB你最近點呀

      Delete