Monday 30 June 2014

誰是我的親愛?

毛毛有個同學仔叫Valerio
前嗰排我聽到毛毛話" Valerio è cara mia" (Valerio is my dear)
雖然文法唔正確
Cara mia 係陰性用嚟稱呼女仔
不過我聽得明
只係覺得奇怪唔明點解毛毛會咁講
因為佢哋好friend?
因為人講佢又講?
佢得4歲唔通。。。冇咁快掛?

直至前日我考下毛毛識唔識得所有同班同學嘅姓氏
我終於明白了
當我問到Valerio 個姓
毛毛答"cara mia"
吓!有人姓my dear咁有趣?
我即刻check 下張同學名單
原來係Caramia
佢冇讀錯

而保保有一個未來嘅幼稚園同學姓Senzacqua
即係without water
冇水唔得喎。。。

我返工嘅地方有個客人姓 "甜血"
仲有一個叫"好麵包"

對我哋嚟講呢D姓氏比較另類
但其實意大利文有好多古靈精怪姓㗎

7 comments:

  1. 姓氏有d似日本姓氏個style

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. 我ok 呀你呢?幾時來Rome?

      Delete
    2. Will let you know when I come ;-)
      My email address is available via my blog profile

      Delete
  3. 法國都有好多古怪性,真係好似日本那些"from wood" = Dubois。。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 英文都見過,有個女人姓Dearlove, 陌生男人邊好意思叫佢

      Delete