Thursday 12 June 2014

麵包癮發作


第一次整腸仔包
我又做copycat 
學人整花花型腸仔包
食譜係用蔥做裝飾
我用咗蕃茄加芫茜
有興趣可以去jessie-cookingmoments.blogspot.com睇睇
我冇用湯種只係跟佢個呑拿魚包嘅材料
做咗六個心型吞拿魚包
及六個腸仔包
以前見到要用湯種嘅食譜係唔會睇落去
因為唔知係乜


椰蓉包係跟Christine's recipes 
原來加咗湯種嘅包真係好食D
都唔會太麻煩
個面咁深色自己攪成咁
因為D蛋汁太多又唔想浪費
用嚟煎蛋又唔夠
但又唔想特登打多幾隻蛋
所以塗得太多
你哋會點處理多餘嘅蛋汁
唔通次次做麵包都要炒蛋去清曬D蛋汁
試過將蛋汁放咗喺雪櫃
點知唔記得用佢嚟煮餸
到第二日開雪櫃先見到
但唔知打開咗嘅蛋overnight 後食唔食得
唔敢比囝囝食
自己因為要餵人奶
所以都係算吧








4 comments:

  1. 我索性唔落蛋, 照加番水的份量, 咁咪唔駛煩!又或者有時用剩d 蛋白, 留起, 做麵包時咪可以再用。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 原本蛋白可以用保鮮紙包住急凍我而家先知

      Delete