Monday 2 March 2015

第二個Barbie蛋糕(其實佢叫Tanya)

今次用咗三個唔同size嘅模焗蛋糕
上次每層都放咗水果
因為切出嚟嘅厚度不一
令到個蛋糕斜斜哋
今次底層用lemon curd唔放水果
原來真係好D


都唔知唧乜圖案花定星星好?
我係新手
都係照上次咁安全啲
但又想加多少少心思
裙後面唧幾朵花花啦
但把頭髪就亂咗啲



用淨嘅蛋糕唔想浪費
但又懶得去整cake pops
於是加埋啲lemon curd上去扮cupcake
因為Barbie (應該叫Tanya先啱我cheap買咗個€5嘅公仔其實佢哋D樣差唔多)
蛋糕冇寫到名
我用咗竹籖做啲裝飾打算插喺 cupcake上
再將cupcake圍住個蛋糕
咁起碼可以見到壽星女嘅名同歳數
但後來改變主意
見到呢隻幾年前人哋送嘅杯
都冇用過
就畀佢出下場啦
雖然m&m's唔襯
但冇pastel色石仔
或其他合適既東西
其實都唔會有人留意啦

因為




原來奶奶做咗一個好靚嘅擺設
我去到見到先知
我仲以為佢都整咗cupcake
原來佢果D唔係cupcake
係佢插嘅花!
花係用海綿加膠杯裝住
我哋不約己同用咗一樣嘅顏色



忙住準備唔記得幫Tanya搞掂把秀髪就攞咗佢出嚟
不過都冇人見到後面

M&m's 反而多大人食D
Papa係其中一個


呢個Sofia蛋糕係訂的



因為上次切蛋糕切到開始"lum"
今次為咗安全同美觀
切之前我先將竹籤插喺打算要切嘅地方
咁就唔怕頂部嘅蛋糕切嘅時候跌落嚟

今年應該唔會做第三個了
我都冇女

Papa見我連續兩星期都整蛋糕
一聽我講話過幾日我想整個cake畀力力
佢就話不如買仲方便
我夠知方便啦




2 comments:

  1. Tanya蛋糕好靚呀!佢個樣查實同barbie差不多呢,哈哈,蛋糕食左,邊個接收Tanya呀?

    ReplyDelete