Wednesday 3 September 2014

焗焗焗

第二次嘅斑馬紋蛋糕
下次啲紋要密啲先有靚嘅效果

Tres leches ( 3 milk ) cake
想整好耐但一直買唔到淡奶
跟咗一個唔用淡奶嘅食譜
呢個蛋糕喺美洲好多人都愛食
做法好容易
將奶類材料mix好倒入焗好嘅sponge cake
所以個蛋糕都幾濕下
冇牛油只有好多種dairy
牛奶,cream, 煉奶,淡奶
蛋糕上嘅cream係加咗煉奶
所以有三奶蛋糕之稱
下次要問我危地馬拉朋友攞recipe
應該佢嘅recipe會正宗D




前一排papà 生日
我做一個從來冇試過嘅蛋糕
加一個成日聽得多但亦都冇試過嘅Italian meringue buttercream
見有三種buttercream: French,Swiss & Italian 
揀咗意式
呢個buttercream做到呢咁hea
我冇溫度計
冇stand mixer
又要睇住三條king
一手揸住個hand mixer
一手要慢動作倒D滾燙糖水入蛋白度
冇第三隻手去hold住個轉緊嘅bowl
所以D糖絲飛到周圍都係




用心良苦因為冇啱size嘅模
所以要自己計下數再畫出所需要嘅尺寸
然後剪出來

呢個就係棋盤蛋糕嘅最底層
聽同事講我哋公司附近有專做棋盤蛋糕用嘅模賣
成€30一個!
上網見到有人用過但唔實際

呢的蛋糕都唔方會成日整啦


用埋隻復活蛋好大的
Dark chocolate 我唔鍾意食
溶咗佢用嚟做裝飾
帶咗個蛋糕去餐廳食
我打算食之前先放啲朱古力上去
點知個waiter已經幫我排好晒
我本來想係尖嗰邊向上

佢將闊嗰邊向上
唔知邊個idea好啲呢

我同papa都唔記得帶電話
我又忙住照顧BB叫其他人幫我影幾張相
不過佢手震咗
我想影靚D留個回憶嘛
話曬第一次整咁多功夫嘅 蛋糕
好可能冇下次



連續做咗兩次日式練奶麵包
因為好好味
唔會太甜


第一次做Swiss Roll
以前細個唔鍾意食
估唔到咁大年紀先發覺其實係好嘢嚟㗎



5 comments:

  1. 係呀,切開左入面好靚呀!真係心機之作,加上三條K在身邊,你真係好叻!PAPA一定好開心!
    練奶包正呀,可否share 食譜呀?瑞士卷我都鍾意,不過Luca老豆唔LIKE

    ReplyDelete
  2. Papa唔係一個好甜嘅人我整呢過蛋糕都係為咗過下手癮哈哈
    練奶包食譜可以上網search Japanese condensed milk bread, 我睇過幾個recipe 發現全部都係一樣,所以你揀任何一個都no problem, 超易又唔洗用湯種睇下豆爸鍾唔鍾意

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好呀,我LIKE呀,等我們個shipment來到我就可以開爐啦!

      Delete