Sunday 15 September 2013

終於開學喇!12.09.13




真好!呢一日我期待咗個半月。從八月開始24小時對住兩隻反斗星,我成個人散晒。

今日只係需要留晌學校個半小時,好彩毛毛無扭計。末開學前我哋已經帶毛毛嚟考察過幾次,亦都見過佢嘅老師,而且毛毛之前都有返開托皃所以今次升幼稚園,並冇喊 ,反而幾開心下。

爸爸出咗差所以呢幾日都係我送毛毛返學。好好彩冇落雨,因為我部車唔係泊喺附近。毛毛嘅學校係要著校服,唉!講起校服都煩!嗰間付責造校服嘅公司好唔掂。打電話去,永遠唔聽電話。我老公八月打去訂校服,打咗好幾次個女人先接電話。個惡女人話你咁遲先嚟訂,要早D訂㗎!咁papà 就問佢咁你有定冇貨鴉?你哋公司係咪獨家幫呢間學校造校服?如果唔係我咪揾第二間囉!佢話有,下個禮拜上嚟攞。攞完返嚟我見D size 好大件就問papa 點解,個女人解釋依家D細路好大隻,所以佢哋無再造細碼最細咪係中碼喎。但係真係超大件囉!條短褲長到差唔多到ankle。最奇怪係件polo 係xs但係嗰件jumper寫住係m,但係就細件過polo 好多,好令人費解。99 見到D校服話一定要攞返去換,佢打電話去嗰間公司,個女人當然又唔接電話,所以99直接去學校反映。校長話其實有其他家長都覺得D校服有D問題,所以如果開學前仲末換得到校服,毛毛可以唔著校服住。
99係一個對衣著有要求嘅人,有時佢見到如果我要帶毛毛出街而毛毛件衫唔襯條褲,99 就會問我有冇第二件換因為上面唔match 下面喎。所以99更係話要攞D校服返去換,我帶埋毛毛跟99去。99最口力同人鬧交,我唔想佢去到同人嘈,但佢嘅性格比較火爆, 同過唔少人鬧交兼反面(老公話比我知!)最後99咪同個女人嘈囉!好彩個女人唔係好似我99咁,我估佢根本唔想做生意又唔醒目,我哋入到去有兩個客人排緊隊,佢同第一個客話佢剛剛同D mamme 鬧交喎。有乜理由佢同D客咁樣講說話㗎?請注意mamme 意文解複數即是之前唔知有幾多個媽咪同佢嘈過啦!佢梗係覺得D客個個都錯。99 同呢個女人嘅談話內容就唔講喇,我希望出年唔好再用呢間公司 ,但如果學校唔轉公司,咁以後就有排受氣,因為每年級嘅校服顏色唔一樣!三歲班著藍色,四歲班黄,五歲紅之後綠,跟住又變返藍。淨係買夏天嘅校服已經唔見咗€200,仲要係無一件係啱毛毛著。

我毛毛係細粒所以D校服要改。佢嗰班有23個同學而大部份都係女仔,我見有D同學嘅校服都係好大件尤其係短褲變長褲因為個褲浪跌到落膝頭。正明唔係得毛毛一個唔著得佢哋嘅中碼。我同一個媽咪傾開校服問題,佢又係同嗰個女人嘈。我哋八月訂話我哋太遲,呢位太太六月訂夏季校服就話未有貨,又係唔接聼客人嘅電話。

我到而家先知道原來意大利D學校連幼稚園都要家長準備一大堆立雜嘢開學。清單上列明紙巾,濕紙巾,24 枝裝crayon, 12 支裝顏色筆,杯一隻,學校指定用某間文具店嘅格仔簿等等(我一直唔明點解歐洲國家要用呢種有細小格仔嘅紙張寫字?)。所有嘢要寫名。我以為托兒所就話要帶好多嘢返去,例如牀單尿片之類呢D都好正常。不過連tissue 都要自己帶就冇聽過。咁一有學生流鼻涕個老師咪要去揾返屬於𠴱位同學嘅紙巾。

學校有飯堂所以要幫毛毛買飯票。有兩種選擇,一係揀partial lunch 即係比較簡單食pasta 或飯,一係就比多D可以食full lunch ,包括麵包,first course, second course, side dish, dessert or fruit。我揀貴嗰種因為毛毛係一個由出世就掛住玩唔食嘢嘅細路,因為咁佢成日令我好炆,好多時食成個鐘都食唔完 ,又唔鐘意食肉,火腿就超愛但可以成日食。一本飯票有十張共€47,暫時比毛毛試下10 次,通常D小朋友返學就食得多同快,我希望佢喺學校會學乖D,因為我照顧兩個已經無力去追住佢迫佢食。

毛毛將會留到 4 - 4:30pm 先放學。正常嚟講2:30pm 係放學時間但可以補錢比佢留耐D,會有修女看管佢呢group 遲放學嘅小明友,都好等毛毛比修女教訓下。

揀呢間學校係因為papa 同佢妹妹以前都係喺嗰度讀書,同埋reputation 唔錯。毛毛唔可以讀公立學校,因為唔會收佢,意大利嘅教育系統好怪,想要入公立學校要排隊,邊D人有priority 呢?例如單親家庭,同居有細路N 年但唔結婚,low income 人士例如非意國人等等。
我哋有個朋友兩個仔女都讀公立,個媽咪好proud 咁話佢一報名就即收,因為佢申報single mum 又無做嘢,但佢"老公"有兩三間鋪,其中一間係做fast food,另外兩間賣gelato呀!基本上如果兩夫妻都有份正職,佢吔嘅仔女都好難入到公立學校。papà 之前上網查詢資料時發現我哋呢區嘅公立學校嘅收生名單只有一小部份係意大利人,其他都係D東歐姓氏多。所以入讀私校唔代表一定富貴,只係迫於無奈啫。唔知除咗意大利,仲有邊個國家會有呢種system?

9 comments:

  1. 咁麻煩,開學容咩易多咗好多白頭髮……

    ReplyDelete
  2. 嘩!D校服咁貴,搶咩?仲要年年唔同色,真係識做生意呀!
    以前Luca在俄羅斯讀幼稚園那時都要買紙巾同濕紙巾,仲要買洗潔精tim呀!
    不過呢度呢間學校咩都唔洗準備,而且可以pack lunch,昨日Luca試左canteen lunch, 三點放學回來好似餓鬼咁,一定係canteen lunch沒有食。。。只係飲左果汁就算

    ReplyDelete
    Replies
    1. 年年唔同顏色搶錢之餘又方便學校staff identify D學生,因為每個年級只得一班所以D修女可以對色入座唔怕走失D小朋友。所有修女都70 幾歲最小,佢哋係我老公以前嘅老師!

      Delete
    2. 唔怪得啦。。。。。

      Delete
  3. from what you write, then maybe it is better not to go to public school? Because the kids there would be coming from more complicated background?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Public school 唔一定差入到嘅話可以節省唔少錢,不過毛毛入唔到我哋兩公婆大家都有income雖然唔係好多都可以afford 到佢嘅學費,所以比佢入呢間。

      Delete