Monday 9 September 2013

等開學

保保已經於一星期前開學,所以我而家輕鬆小小咁多,因為毛毛仲有幾日先開學呀,等多幾日我就可以多D時間休息。  雖然唔係我開學但係我一諗起要付責接送兩個仔返學放學就緊張囉,因為由今個學年起佢哋兩兄弟就會返唔同嘅學校。毛毛已經三歳幾所以佢會返幼稚園 ,而保保會繼續返托兒所。其實我咁緊張都係因為我怕搵唔到位泊車,揾到又驚唔識泊!鬼叫我D技術差!毛毛間新學校超大因為係一條龍模式,由幼稚園到初中,所以學生人數多,學校門口亦會喺早上及放學時段塞車。其實嗰度全日都係洎滿車因為附近有藥房,商店及coffee shop。我知自己手車有幾c,唔夠意國人辣同狼,所以前日我載毛毛到學校一轉,等佢適應下新環境,而我就視察下周圍有邊度係比較容易揾位泊車。最好方法咪就係泊遠D唯有行多小小路,早D出門口!就當係做多小小運動,橫掂我吔平時根本冇乜行路。(講黎講去係我自己緊張,當散步係一個excuse啫!)

5 comments:

  1. we live in France ...
    My parking skill is not very good, but here,other drivers are quite polite

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔係住法國嘛!連D法國朋友來到意大利都話D意大利人亂咁揸車。

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. 我哥呢個月要去意大利旅行,我聽你講意大利交通好似好亂下,所以我勸佢唔好自駕遊,免得遇到騙子之類……

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁又唔洗驚你哥喺香港揸開車嘅喺意國就唔洗怕。

      Delete