Friday 27 September 2013

不吐不快

如果你係我你會點呢?

有一曰因為我拍醒咗毛毛,所以佢就發脾氣,我做過嘅嘢就係咁多咁簡單,點知之後件事演變成一個誤會,竟然比99大聲問我點解我要搣"mit"(唔記得中文點寫)毛毛條頸?
係咁嘅原本佢喺99 屋企玩緊,當我去接完保保放學返到99 度諗住再接埋毛毛返上自己屋企,毛毛瞓着咗,但係因為我個朋友會帶佢仔仔嚟我哋屋企玩,而且佢哋就快到所以我同毛毛講佢個朋友仔嚟緊我哋屋企呀,但係佢醒後就發脾氣因為每次我叫醒佢,佢就會咁樣,有時自己醒咗都係咁啦。99見到就話做乜我要攪醒人地。我哋個個抱佢都無用 ,99 抱走佢又問佢邊度唔舒服(毛毛成日都話呢度唔舒服果度唔舒服,因為件衫,條褲又呢樣嗰樣唔鐘意所以唔舒服喎!)喺呢個時候99突然彈咗呢句說話出嚟:點解你"mit"毛毛條頸???

吓???
你幾時見到我有咁做?

好彩我嘅性格唔係好似99同佢個仔咁,佢哋大家都係容易火山爆發,我外表比較冷靜,我反問返99

"點解你咁講呀?"

我知道一定係有D誤會,而且我剛剛抱起毛毛嗰陣已經見到佢條頸有D污漬,睇落似係黑色顏色筆。

佢就指住毛毛條頸,咁我咪同佢講頭先毛毛起身嗰陣我已經見到,係顏色筆啫!

喺呢種situation 冇必要同99大聲 爭吵,因為佢有時會唔係咁理智,佢都係愛孫心切啫。我當時的確係條氣唔順,無端端此佢咁樣話我,仲要係佢問我點解我mit個仔並唔係問我有冇mit過個仔!
其他朋友話我做得啱,不過如果係意大利新抱就同佢黑面啦!都會㗎如果係我老公比佢咁屈法,一定炒大獲。好耐以前毛毛仲係好細個嗰陣,佢扭計又喊我哋特登唔埋佢由得佢喊,99 住隔籬佢聽到後就從佢屋企窗口問papa發生咩事?點解小毛毛不停喊?你哋對佢做過乜嘢?papà 答"我哋無做過什麼你覺得我哋會abuse個仔? ....當時毛毛係第一個孫99特別緊張,佢仲試過聽到毛毛大喊就上埋嚟拍門。
對於99嘅行為我有時都隻眼開隻眼閉,自問唔係一個好新抱,好老婆,好媽媽...佢其實係心地好好的,對我哋各人都好關心。前一排,我見佢買咗好多葱,多口問佢D葱點用呀因為意國人唔多用葱,佢就話你想要就攞D去用啦,我話唔洗喇只係好奇問下啫,點知佢聽曰去買咗一扎比我。

2 comments:

  1. i heard that Italian mama is the most powerful/dominant person in the family. I suppose your 99 is like that. I agree with you, there is no need to fight, just need to say what you want to say (like you did)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 意男依靠阿媽,基本上意媽媽照顧阿仔一世。意人長命,80幾仲好健康又煮飯打掃買餸,阿仔唔結婚,又唔搬出去住,做意媽真係唔容易。

      Delete