Sunday 22 September 2013

香橙蛋糕

已經跟beyondkimchee呢個recipe做過幾次 。試咗一次後第二曰又再整多個,因為分咗D比99同埋其他親戚(我哋一齊住),我哋個個都覺得非常好味,每人只係分得一小塊,所以食完返尋味。
唔知係咪因為加咗sour cream所以味道特別香濃D?
蛋糕焗好後要淋上用橙汁加糖粉煮成嘅汁,不過有一次我同小毛毛等唔切,就咁食唔加汁原來一樣咁美味。
可能我哋住意大利(如果北部又唔同喎因為接近法國奧地利,佢哋嘅飲食唔多唔少會受到鄰近國家影響),除左sponge cake 外,大部份嘅蛋糕都會係比較實同乾,呢個recipe 做出來嘅蛋糕都幾鬆軟,用咗牛油嘛!99 問我點整我話有牛油㗎佢問我用幾多先?佢聽完我嘅答案好擔心咁。我99好多時都會modify D甜品recipe 例如將糖份減到好低好低,有一次papà 個妹問佢落咗幾多糖,99話佢個蛋糕用咗4茶匙糖咋。佢個女串佢話阿媽如果你要做唔甜嘅甜品不如唔好做 ,因為佢成曰將D recipe 改到亂匕八jo。
你哋都試下呢個香橙蛋糕啦!


5 comments:

  1. 想試喎.我可以o係邊度搵到個食譜?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry唔記得打個link 出來你去http://www.beyondkimchee.com 揾orange cake 就得,佢有其他韓國菜recipe 睇到我都想食但才料我買唔到。

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete