Monday 20 January 2014

好有心

我同papà 嘅結婚周年

99做咗一個蛋糕比我哋

意大利人如果記得你嘅結婚周年會同你講聲恭喜

但我冇諗過別人會喺呢個日子送甜品比我哋

第一次見99用焦糖絲做裝飾, 佢用蜘蛛綱嚟形容D焦糖,成個蛋糕即時高級咗



超級大個蛋糕

睇落以為係sponge cake

食落先知道原來係pandoro即係意式聖誕蛋糕但冇fruits 嗰隻

(咁就可以消㓕咗個pandoro)

分咗一D比6299同papà 個妹因為個蛋糕實在太大,而且papà 去咗米蘭,99話係咩佢唔知道佢個仔聽日先返屋企

兩個細嘅唔肯食,我唯有切咗一D留番比papà 聽日食

我自己食咗好多

之後就出事不停出入洗手間

我以為食得太多士多啤梨

點知到papà 食完之後同我一樣囉


99已經將D strawberries 用梳打粉開水soak 過,custsrd係佢煮嘅,蛋糕又冇咁快過期


我都仲有一個Pandoro喺盒未開



或者可以用嚟做bread pudding 
我見有人將整個pandoro切幾層再arrange 到成個聖誕樹蛋糕咁
加D cream 同Baci 朱古力做裝飾
不過聖誕都過咗啦








3 comments:

  1. 聖誕都過咗>> 不如arrange 成桃花or水仙啦.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好提議呀王子!
      我覺得做面包布丁唔錯!
      早知你有多就應該送俾我地啦,我地好想買但最後無左件事。。。。

      Delete
    2. 嘩桃花水仙咁高難度等王子做個demo先啦!係呀年年都收到好多呢D蛋糕又大個好難清自己從來唔洗買

      Delete