Tuesday 14 January 2014

Miami 2013 (上)

2014仲係寫緊2013 二月嘅遊記

Miami 係我哋去Dominican Republic 轉機嘅地方。唔知係咪時間唔夠,好似去完Miami 都唔覺睇咗D乜嘢,呢個trip真係走馬看花,臨走前我仲病埋, 返羅馬程機辛苦到庳,因為感冒同氣壓關係,耳仔痛,成10個鐘抱住保保手都麻庳,一返到屋企立即瞓上牀,叫奶奶睇住兩個小朋友,辛苦程度無法形容,我不停咳,唔想食任何嘢,想嘔又嘔唔出,papà 仲勁佢返到屋企一陣後就即刻返工。醫生話係氣管炎不過好似個肺有D嘢去照下穩陣D,點知照完x ray 又話我唔洗擔心因為報告ok, 但食完藥都係咳,之後仲咳到連D骨同肌肉都痛埋,唯有請幾日病假。

喺Miami 嘅時間唔多,第一日到已經係夜晚。我問papa喺張custom form到有冇填我哋有baby food? 佢話唔洗申報啦係人見到baby food 都會比我哋過。依家冇話唔帶得baby food,但係如果我地有帶而冇申報比海關查到就大鍋!好多年前我喺L.A嘅海關比個officer捉到,其實係我自己大意,因為肉類不可入境,咁我就帶個vegetarian口味 嘅杯麵,點知唔記得入面有雞蛋,個officer睇咗包裝上嘅ingredients 話我知有蛋喎,佢打開個杯麵,掉咗包調味料,比返個麵我,又同我講會將我嘅資料輸入電腦,跟住仲問我喼入面仲有冇其他forbidden 嘢...嘩攪到我流汗!所以一定要諗清楚帶咗D乜嘢入境。英美加澳紐出名嚴,有次有個同事入境Sydney比人捉到帶咗條蕉,唔知道係佢忘記入境前要食咗條蕉,定係特登唔申報,最後罰咗AUD120!

美國機場嘅immigration成日都係排長龍,Miami 呢個咁busy 嘅機場就當然唔會例外。嗰度寫明唔可以用電話電子用品,佢唔理,同其他意國人一様!佢話佢又唔係打電話,只係check email , 比佢激死。  Papà 呢種性格去到外地好容易犯法。排隊嗰陣我見人群中大部份人都著住美國牌子嘅T-Shirt ,唔係A&F, Holister,就係Aeropostale,包括我老公在內,好似賣廣告咁。哈哈佢哋梗係覺得去美國一定要著到咁。

第二日我哋join咗個day tour.。原本我哋叫咗部的士,但司機見我哋有兩個細路就問我哋有冇carseat,梗係無啦,無carseat就拒載。我提議不如join tour 算吧!橫掂美國啲接駁酒店同商場嘅shuttle bus 大部份都要比錢。真係好!join tour 細路仔係免費,佢哋眼瞓嘅話都可以比佢哋喺車度瞓,如果我哋自己搭車轉嚟轉去,上上落落都好麻煩,都係join tour方便。

3 comments:

  1. 英美加澳紐咁嚴,吉唿去好過.

    ReplyDelete
  2. 係呀,以前在澳洲住時,永遠都唔敢帶嘢食,有澳洲朋友連買木做的手信時都要諗清楚,可能在custom會唔俾入

    ReplyDelete