Monday 27 January 2014

遲來的聖誕咭


遲來的聖誕咭

以前每年都會收到某人從澳洲寄嚟嘅聖誕咭,通常喺聖誕前會收到

當然我都有寄比佢因為係每年嘅習慣

不過近兩三年都係過完聖誕新年先收到

前年就無收到原來佢只係寄一張比我香港嘅家人一次過寫埋我個名

以前佢會一張寄比我一張寄比我香港家人

舊年都冇寄比我不過我又懶買咗聖誕咭但仲未寫

每年聖誕我哋都希望收到佢張咭

點解?

因為佢已經八十幾歲

收到即代表佢仲平平安安

每次過咗新年都未收到咭我就會開始亂諗嘢

呢個人其實係我父母以前喺澳洲生活時嘅英文家庭教師

佢係義務每個星期一次嚟我哋屋企教佢哋英文

佢哋三個雞同鴨講但都可以好friend 一齊去飲茶食鳯爪

佢好鍾意亞洲成日提起佢後生嗰陣去過Nathan Road 又去過尖沙咀做massage...吓!正定邪嗰隻呀?

最上一次見到佢已經係搬嚟意大利之前嗰陣佢都八十歲

佢話可以揸車到火車站接我其實我都怕怕哋話晒佢都八十歳

香港有幾多個八十歳伯伯仲揸車?好彩車程短好快就到達佢屋企

佢哋兩公婆將住咗幾十年嘅屋賣咗搬去長者村住

原來入面好正有club house 有shuttle bus 去商場

每間屋內都有平安鐘如有急事村內職員會提供幫助

鄰居全部都係退休人士

呢種退休生活係咪唔錯?

雖然兩老年事己高但係唔需要仔女照顧自己

基本上佢哋身體算係咁啦仲行得

但係伯伯已經唔可以食佢喜歡嘅蝦餃蛋撻春卷

因為佢面部做過手術

令佢發音咬字不清連食物都只可以食流質

所以佢已經冇出街食嘢

佢話好懐念蛋撻嘅味道

又問我飛機餐有冇嘢啱佢食

好想有機會返去Newcastle 睇下喎

佢係英國人年輕時喺英國軍艦做會計

有一次去到澳洲喺派對中認識咗一個叫阿May嘅女仔

之後佢就決定返去澳洲同阿May結婚

不過佢知道無可能再坐飛機

亦唔可以好似以前咁每年夏天開十個鐘頭車去昆士蘭同阿May渡假

佢喺褲袋度攞咗個銀包出嚟

原來係唔知我阿爸定係我阿哥多年前送比佢嘅

之後我哋睇返D舊相

同佢哋道別好傷心因為唔知幾時再見面

我同佢哋講我會搬去意大利

嫁咗之後終於有一次機會帶埋父母同老公去澳洲

本來約定見面但伯伯臨時取消我哋嘅約會

話佢要入醫院做檢查

最後都無機會見面

所以聖誕咭對我哋嚟講係一樣唔少得嘅溝通公具













4 comments:

  1. Replies
    1. 希望啦不過都係要我飛過去,我連香港都唔知幾時先返。

      Delete
  2. 你不是會回港嗎?改變主意了?
    希望他還好,很特別的一個人

    ReplyDelete