Saturday 8 March 2014

收山之作 四年抱三

三月四號係martedì grasso / mardi gras 嘉年華

毛毛扮Batman返學



 保保扮米奇


今年係第一次兩個都肯扮鬼扮馬


佢哋嘅細佬今日出世喇


第二日



辛苦曬Alessio 我知道你响肚入面都好辛苦因為你一直陪我照顧兩個哥哥

呢幾個月嚟有時二佬玩嗰陣唔小心踢到你

不過哥哥成曰都有kiss你㗎仲話會比佢哋嘅玩具你玩


你終於唔想再等提早出嚟同我哋見面

Mamma 年紀大了經歷咗三次開刀已經感覺到體力上冇可能再成受第四次懷孕

手術後成十個鐘對腳仲麻痺

又吐咗好多次醫生話係藥物side effect
但上兩次冇事第二胎嗰陣生完第二曰行路都唔會太痛
可能始終年紀大咗


第四日食完呢份早餐我哋就返屋企




11 comments:

  1. Bravo Romamamma!!!
    真係辛苦了媽媽呢!希望你盡快復元!!!
    xxxxxxx

    ReplyDelete
  2. congratulations!!!!!! baby is so 鬼馬!!!

    ReplyDelete
  3. 好勁呀!
    好耐冇嚟,上次已經覺得你好勁,咁快又生咗第二個,點知今日入嚟又多一個!恭喜曬!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈多謝!我有探你㗎但一直留唔到言唔知點解

      Delete
    2. 我冇set過嘢喎,唔知點解留唔到咁奇。
      我今日一次過睇返你D舊post!

      Delete