Thursday 20 March 2014

試食

Papa嘅姑姐生日
我哋去咗佢屋企食飯
不過今次係佢嘅細仔煮
從來冇煮過比我哋食
佢一向都好少入㕑
只係攪親bbq都係佢燒因為佢最叻
如果係papà 燒就唔掂
燒到D食物外面燶入面又唔熟

最近阿姑姐細仔時不時做蛋糕同麵包
喺姑姐65歳生日個晚我哋有幸品嚐佢嘅廚藝

平時嘅家庭聚會多數都係姑姐同奶奶煮
今次係佢仔仔同奶奶下廚

有煙肉加zucchini 個碟入面係飯
不過煙肉未夠熟
我對呢個冇乜興趣反而想食包包
波波型麵包𥚃面有ham & cheese
又幾好味




超級好味嘅肉丸意粉
其實肉丸意粉係咪源於意大利?
其他國家嘅意大利餐廳都有meatballs with spaghetti
但唔多覺本地嘅餐廳menu 有呢個dish
平時食開嘅meatballs 都係比較實硬
Papà 堂細佬做嘅就軟同juicy

呢碟唔知叫乜
係鹹味麵包/蛋糕上面有溶緊嘅芝士
切開咗好靚又紅又綠
因為有青豆同火腿

會幾適合聖誕節


佢做嘅pretzel雖然形狀唔係傳統嗰隻
但係味道好好
我都想學下點整






成個蛋糕都係佢一個人做

四層海棉蛋糕之間分別用咗Nutella,cream 及custard 做filling
蛋糕面用切好嘅cupcake 成姑姐嘅歳數

好感動
如果我D仔弟日煮比我哋食我一定會好開心

奶奶仲整咗意式燒肉及其他菜式
多到要我哋打包



4 comments: