Friday 14 March 2014

So far so good


Alessio 已經一個多星期大
我叫佢做力力
白天成曰瞓
夜晚都瞓不過瞓得麻麻哋
通常要到六七點先至可以瞓得好
咁都好因為呢個時段我開始忙
毛毛保保起身就要凖備早餐同換衫
老爺付責接送到學校
講返力力出世嗰日
我第一眼見到佢個樣
嘩乜塊面咁大嘅
第二三日佢塊面就縮咗水

後來99估會唔會係我生力力之前注射咗類固醇
所以谷脹咗佢
今胎係第一次要打類固醇頭兩胎無需要
原因係喺意大利割腹生產如果開刀日期比預産期提早10日或以上(唔係好記得正確數字)
孕婦就有必要注射cortisone 去提升BB個肺工能嘅發展速度
琴日返去醫生度拆線
好彩個傷口冇事
其實當我知道papà個妹開刀後發燒咗個幾禮拜
少不免我有D擔心因為佢傷口入面發炎
我哋兩個都係跟同一個醫生
我知道任何手術都存在風險
但始終擔心都正常嘅
我唔希望有咩事發生因為一病就好難照顧家人
到我出院papà先同我講究竟佢妹妹開刀嗰日發生咩事
次次我都係後知後覺...
雖然我一直覺得有D奇怪
唔明白點解佢妹妹一出院返到屋企嗰晚就發燒都冇去醫院
家人個個都好似好calm咁
因為佢哋已經知道發燒嘅原因
只係唔想比我知道真相
真相就係手術過程中出錯或發生意外整傷咗一個器官
係出錯定係無法避免嘅意外我諗只有醫生同手術室嘅醫護人員先知道
後來我上網睇查下先知道原來開刀生BB最常見嘅risk 就係bladder injury
平均每一千個手術就有一次
即係話每個婦產科醫生喺佢幾十年行醫生涯𥚃面
無論幾有經驗都好都有失手嘅可能
我同一個香港嘅醫生提起呢個case
佢都承認佢有二十幾年開刀接生經驗
兩年前第一次發生同papà 個妹妹一樣嘅case
因為我哋係跟同一醫生
梗係冇人敢喺我入院前同我提呢件事
Papa阿妹已經好番D
而且99都好幫得手

1 comment:

  1. 雖然話醫學進步,但生仔始終都係高風險,生埋呢次應該收工啦,之後就係照顧啦,三個小朋友真係諗都覺得累(其實又唔係我對住佢地XDDDDD)……

    現在你們兩個狀態ok就得^^

    ReplyDelete