Monday 3 March 2014

入院前最後一撻

入院前最後一撻
一直想食椰撻但遲遲未動手
今日終於整咗
因為話說...
琴晚個肚感覺有D怪小腹有小許唔舒服但又唔係痛
雖然我已經生咗兩個
其實我都唔知道收縮真正係點?何謂contraction?
因為頭兩胎都係開刀大家都知道如果係選擇性開刀
無可能等到due date咁遲先開刀
通常會於一至兩個星期前就做手術
所以選擇性開刀嘅媽媽從來冇體驗過劇烈性嘅宮縮並不出奇
我只係聽過人哋形容同埋靠睇書上網得到一點點知識
星期五先見完醫生一切正常
點知琴晚即星期日開始有D奇怪
每幾分鐘就有小小痛或唔舒服次次都係同一個位
持續咗個幾鐘而每次都係last 幾秒就消失
我諗會唔會係contraction 嘅開始?
乜唔係開始嗰陣只會係irregular咁
而我就咁快就有regular同咁frequent 嘅宮縮?
所以我都唔知到底係乜嘢事
咁啱papà 出完trip 返到嚟
飛完十幾個鐘攰又餓
衫都未換
佢一聽到我話有D唔對路
佢好緊張一來佢已經好攰
二來佢今個星期嘅schedule 已經編好曬
原本今日要去Milano一晚
星期三要去另一城市...
所以突然間佢變得有D緊張
我完全明白
我決定打電話同醫生形容我嘅情況
佢話我最好去佢度比佢check check
嗰陣已經就快9pm Sunday night
我問幾時?聽日呀?
佢話no, 係今晚呀叫我出門口前打電話比佢先
好彩個醫生同我住同一區
佢嘅診所同住所都係同一條街行路返工就得
去到又冇咗嗰D唔舒服嘅感覺
Check 完照完monitor 完心跳加宮縮又冇發現什麼大變化只係同上星期有小小唔同
Anyway 唔想寫得太長
結論係醫生話可以幫我book 早D做手術因為bb有可能早過原本訂咗三月中嘅日子前出世
Papa話OK啦佢唯有cancel今日嘅trip咁聽曰就可以陪我入院見完bb夜晚就搭最尾班機去北意一晚第二曰就返嚟
因為papa咁啱呢個月會轉新工
新公司已經幫佢訂好酒店同機票叫佢過去簽contract
佢己經改過schedule一次因為佢妹妹一個多星期前生BB
Papa又已經同人哋講咗我會15號入院
依家好難同新公司要求改曰期根本都唔好意思啦
我冇所謂橫掂我冇打算要佢留喺醫院過夜陪我
雖然佢有提議過
唔洗喇,第一胎就話姐
依家屋企有兩個細路夜晚要有人講故仔㗎
聽曰入院
所以今日我做咗椰撻其實係第一次做
當為自己打氣




4 comments: