Tuesday 17 February 2015

2015嘉年華

今年毛毛同保保都玩得好開心好投入

咁啱毛毛嘅同學琴日開生日會

變咗小朋友又多咗個機會著costumes


十個有八個女仔都揀"Frozen"做party theme

收親D生日邀請咭都見到frozen嘅人物背景

好多個Elsa 反而冇Spider-Man


毛毛件Spider-Man 已經唔啱著

今年扮Ironman






保保依然好鍾情Batman
所以今年唔洗同阿哥爭

今次呢個生日會又係喺酒店搞
不過係喺山上面所以個景好靚

一落車見到大大個花園
好grand呀搞婚禮會好正
唔知由幾時開始連4,5歲嘅人仔
都喺呢種咁浪漫呢地方開生日party
以前papa阿妹18歲先至有得去呢D場地慶生
已經叫好威
細個嗰陣人人都係請幾個同學返屋企玩
時代唔同咗
同老爺講開連佢都問我點解會揀喺D大人嘅地方幫細路開P㗎
我話可能依家興掛








好處係有專人entertain 班小朋友
玩完及切蛋糕前個哥哥/叔叔會幫手拆禮物
仲會講埋邊個送咗D乜
嘩呢個拆禮物環節同方式唔係人人buy



前兩日喺親戚屋企開嘉年華party
好多小朋友
大部份大人唔扮嘢我哋都冇扮lu
我仲以為個個都要扮
我連衫都已經買咗
但我掛着整叉燒甜品
連食都冇乜時間呢
Papà 個頭。。。


力力係半忍者龜半米奇



聖誕節喺香港買咗D玩具
有咗大號唧花咀以後可以多玩 cupcake
見外國多人整bunting cake
我DIY 彩旗


見毛毛咁開心我都開心呀



意大利唔見有啫喱粉賣
當然喺香港買返嚟



今日學校冇堂上只係返去玩



本來有7個Elsa 但其中一個病咗


中間係毛毛嘅老師
佢之前去咗parade 
Send咗D相畀我哋







呢一家三口我差D認唔出個mamma
小朋友係保保嘅同學

明年嘅martedì grasso (mardi gras) 係二月九號
上年係三月四號
即係力力出世嗰日
毛毛同保保著住costumes去醫院見細佬













4 comments:

  1. 可以去咁grand的地方開生日會,應該係有錢人吧?
    力力個忍者龜眼鏡,大小豆都各有一個呀,哈哈!多謝老麥!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好似peer pressure 一個開完第二,三,四個又跟風。終於今個星期六會去一個喺屋企開嘅

      Delete
  2. 原來你度都係冇啫喱粉賣.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冇呀所以party 嗰晚D意大利小朋友&大人都係第一次食。連魚膠粉都冇呀得一片片嗰種。

      Delete