Monday 16 February 2015

你係咪阿xxxxxxxx個老婆?

有日帶力力去睇兒科醫生
入到診所末坐低就畀一個mamma問
"你係咪阿xxxxxxxx個老婆?"
我答"si"
但我唔識佢喎
於是問佢我哋係咪曾經見過面呢
"No, 我細佬同你老公以前係同學
我同你老公個妹係同學,你仔對眼係藍色"
其實力力對眼一直轉緊色
有人覺得藍有人覺得綠
我就話啡啡灰灰
第曰應該會變深色㗎
佢又估啱喎
但以前都已經有人問過呢類問題
"你係咪阿乜乜乜個新抱?"
唔會點錯相
呢區冇乜亞洲面孔嘛





4 comments:

  1. 咁你唔好同人結怨呀,太易認,哈哈哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我好easy going 嘅。要擔心都擔心D仔多D啦佢哋學校得佢哋兩個Chinese 哈哈

      Delete