Sunday 6 April 2014

產後第一撻+檸檬迷迭香蝴蝶酥



有日見到一個blueberry tart recipe, 見佢好吸引,自己又做一個

力力滿月我整咗個apple tart 同埋raspberry cheesecake cupcakes





呢排愛上用現成pastry 做嘅甜品
因為快嘛又唔需要洗咁多

前幾日無意中見到一個蝴蝶酥recipe

中學家政做過一次就無再整過

今次嘅蝴蝶酥係用新鮮rosemary 加檸檬皮做

我一睇ingredients 覺得好有新鮮感


無諗過用rosemary 做甜品

檸檬加rosemary 煮西餐就常用

做甜品會點㗎?

即刻試下先橫掂我哋有自家檸檬同埋rosemary

隨時都可以整

只需要酥皮兩面加D糖

上面灑lemon zest + 少許rosemary 碎

捲好後用保鮮紙包好放入雪櫃一個小時

我用嘅長方型puff pastry 切咗22塊

原來lemon and rosemary加咗糖嘅組合係出奇地好味!




我只係貪玩唔敢食咁多
尤其係奶類嘅食物
因為力力出咗好多粒粒而佢係人奶bb
我懷疑佢同兩個哥哥都係對dairy 食品敏感





4 comments:

  1. 檸檬加rosemary做甜品原來好食架?!

    ReplyDelete
  2. 真係估唔到,要試下先!
    會唔會你食了多油所以力力出油脂粒?

    ReplyDelete