Wednesday 23 April 2014

Weekend@Norcia 火腿產地



因為papà 要去Norcia 踢波,我哋跟埋一齊去
離羅馬兩小時車程,原來Norcia 喺Perugia 附近
雖然以前喺Perugia 讀過書,但無聽過呢個地方
通常最多人識嘅Umbria 景點都係Assisi, Spoleto, Perugia等等
旅遊書亦無提過只係上網睇先知道Norcia 係火腿產地,亦出名松露

好大個黑松露 唔知係咪假

呢種salami 叫palle del nonno "grandpa's balls"

呢一區有唔少芝士廠,朱古力廠同火腿廠
我哋趁佢哋7點關門前入去買手信
我哋離開Norcia 返羅馬嗰陣見到有一間松露museum


掛豬頭賣豬肉
見唔見到有個牌寫住"coglioni di mulo"?直接解"donkey's testicles"
成份就梗係只係豬肉中間有一大塊肥豬油,同個名稱無任何關係㗎!其實coglioni 呢個字呢可以指idiot,生氣時用,用嚟鬧人啦 意國人成日講粗口嘛
我入到去呢間火腿廠見到個牌笑咗出嚟,可能意國人嘅sense of humour 未必個個受,原來英國嘅Tesco 舊年出過一種叮叮意粉,因為盒上面用咗一幅類似上面嘅相,即係影咗一堆salami 旁邊有個牌寫住"阿爺的乜乜" "驢仔的乜乜", 顧客投訴不雅,最後個包裝改用一幅一碟bolognese
 意粉嘅相






Norcia 好細成街都會見到門口放咗假豬或野豬標本嘅鋪頭
好明顯係賣火腿嘅地方



大街入面嘅San Benedetto 教堂



乜嘢嚟㗎?原來以前係for動物飲水


我哋全部人即papà嘅球隊同埋其他嘅球隊都係喺呢間餐廳食午餐及晚餐
入面原來好大有四,五個廳
每餐都係有兩種pasta, 兩種肉類,一份伴菜,甜品或生果,水,紅白酒
份量仲好大連小朋友都係比大大碟
另叫黑松露risotto 要加€8 食完我覺得麻麻
無乜味連毛毛都肯食即係佢聞唔到黑松露味,平時去餐廳如果有人食佢一聞到就話好smelly 
爸爸嗰隊星期六嗰場贏咗,星期日嘅final 都贏埋








4 comments:

  1. 掛豬頭賣豬肉我未見過呢.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 成條街都見到豬頭連D 牙都仲喺度

      Delete
  2. 各國有各國的sense of humor, 有時Luca爸講笑話,我覺得唔好笑,又或者我們講笑話佢覺得無料到。。。。哈哈。。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁又係,每個國家嘅笑話唔同,但意文笑話都幾explicit

      Delete