Tuesday 29 April 2014

小毛毛語錄(二)

有一日毛毛發脾氣佢話

"我要換mamma,唔想見到你個様,你可唔可以換咗個頭?"
(佢D玩具可以換頭同身體)

有一次我叫佢同保保一齊玩,佢話

"我唔要細佬,我要哥哥,畀個哥哥我!"

最好笑係:

琴日毛毛嘅cousin嚟探我哋

佢得6歳半

我問佢覺得Alessio 似邊個?似毛毛?保保?定係...

我未講完佢好快就答我

"佢似dinosauro preistorico " (prehistoric dinosaur)

哈哈哈

係喎真係幾有想像力

其實佢講得啱

Alessio 一出世就好多頭髮仲要係超級長

同佢吹完頭D頭髮"樹"起

Punk 到成隻恐龍咁


2 comments: