Monday 28 April 2014

人生如戲

去年六月收到一個壞消息
Papà 嘅表嫂突然離世
有一晚表哥出去買pizza take away
佢太太沖完涼坐咗喺梳化休息
表哥返到屋企見張飯枱仲未set 好
覺得奇怪就問佢仔仔點解mamma冇set 枱
仔仔話 mamma 喺梳化度瞓着咗
(佢哋屋企好大所以冇即時見到佢太太)
表嫂再冇醒過來...
雖然我只係同表嫂見過一兩次面
但聽到一個咁突然嘅消息
太震撼
眼淚流

出殯當日好多人出席包括佢哋仔仔嘅同學
細女無出現因為佢只得六歳
哥哥嘅年紀都好細佢讀緊初中
而佢哋嘅媽咪只係四十出頭
聽papà 嘅舅母講表哥一家好注重健康
而且飲食方面佢哋多數都買有機食物
表嫂過身前身體狀況並無任何異樣

死因係...

其實我唔肯定正確原因係乜
因為我嘅意大利文好差所以聽唔明醫學名稱
不過就聽到有個血字同惱字
可能係惱血管栓塞

我以前未去過喪禮今次係第一次
我嘗試叫自己忍住唔好喊
但大家嘅心情都好沉重
眼淚係可以傳染
教堂內大部份嘅人都控制唔到自己
特別係當我望見坐第一行嘅仔仔
佢一滴眼淚都冇流過
面部毫無表情
我就更加難過

唔代表佢唔傷心
可能一時間佢表達唔到佢嘅感受
或者只係收埋
唔知點解每當我見到佢目無表情嘅樣
我就有一種解釋唔到嘅感覺
再望下佢爸爸
眼淚又不禁流下
然後我又諗做大人嘅應該點樣同小朋友解釋死亡

舊年聖誕見番佢哋再兄妹及父親
因為我唔清楚妹妹知唔知道佢媽咪嘅事
所以我唔敢同佢傾太多計
一來佢同我唔熟
二來我怕一時講出敏感字眼
原來佢好健談就好似一般嘅小女孩一様
佢問我哋幾多歳佢話佢mamma 45 歲
後來我問99 其實妹妹知唔知道真相
原來佢嘅家人有同佢講過

喪禮過後大約兩星期
有個好消息
Papà 嘅妹妹終於懷孕

再過多兩三個星期
倫到我發現自己有咗
我叫papà 打電話聯絡幫我頭兩胎開刀嘅醫生
因為我對佢有信心想揾返佢
Papà 話醫生嘅手機無人聽
後來打去診所但電話號碼不存在
上網Google 原來醫生已經喺一個月前逝世
當時我搭緊地鐵返工喺電話度聽到papà 話" e' morto"
我嚇咗一跳 morto ? Dead? Really?
Papà 叫我上網睇

好傷心
話曬我頭兩胎都係佢接生
而且生完第二胎留院每日佢會嚟探我哋兩次
我同佢講笑問佢係咪又嚟醫院幫人開刀?
點解會咁問?
因為生保保嗰日原本我要早上八點半到醫院

我哋出門已經遲咗點知路上遇上塞車block路有兩宗交通意外
我哋成十點先到
做手術時不時聽到有人哎快D快D十二點有人book咗
我望下個鐘嗰陣已經十一點幾...
啊原來呢位醫生一次過張我同佢另外一個patient book埋同一曰做c - section
佢答No 佢啱啱喺附近做完一個boob job 喎!
嘩佢真係周身刀撈咁多瓣
醫生只係六十多歲
對上一次見佢係保保出世後一個月做檢查
佢嘅心情有D down
同我哋講佢等緊個body check report
身體有D事唔係咁樂觀
不過我哋無問佢太多details

所以一聽到Papa 話醫生已經走咗我哋要揾第二個
我忍唔住流眼淚

唔好意思今次寫咗一D可能影響大家心情嘅嘢
下一篇會係輕鬆D









2 comments: