Monday 21 April 2014

2014復活節

每逢節日小朋友嘅學校都會有小手作做完帶返屋企

今年嘅復活節保保帶咗一個colomba 返嚟


毛毛就做咗一個bell 佢只係油顏色
本來外表包裝得好靚
底部仲有幾粒復活蛋
不過兩兄弟一返到屋企就急不及待打開食咗

呢度係圖書館

小朋友嘅書可以喺呢個房搵到
我都係第一次嚟
我連自己最後一次入圖書館係幾時都記唔起

今日有一個復活節活動
去年都有活動攪不過只有99帶毛毛保保嚟因為我返咗工
今次我想嚟見識下

今日有復活節故仔聽
之後有勞作
就係整羊仔
仲有復活蛋派




有人攞咗隻羊返嚟


羅馬人嘅傳統會响復活節食羊肉
相中呢隻羊唔係用嚟食
只係放佢喺度比D小朋友睇
暫時就係咁第日唔知有乜安排

我兩個仔年年都收到成十隻大復活蛋
我都有回禮㗎
都係D家人親戚送所以我唔會特登走去買成€10 一隻嘅蛋
佢哋見到一隻就想開一隻為咗𥚃面嘅玩具
我會收埋慢慢拎出嚟,送比人又好,開咗食唔完就溶咗佢整甜品

今日一早打開窗咁濛嘅


不過之後就出太陽
但lunch 過後就落雨

6299今早7:30就去教堂攞咗枝聖水返嚟

飯前prayer 完就叫咗毛毛去灑聖水




呢個包係連埋生雞蛋一齊焗係一個親戚嘅鄰居整




阿堂細佬今日又整pretzel


食得好飽呀

No comments:

Post a Comment