Saturday 12 April 2014

失敗版斑馬紋芝士蛋糕

見到有人整zebra cake

覺得應該會好好玩

於是我又玩埋一份

其實zebra cake係 marble cake嘅親戚

都係用嗰D材料

只係zebra cake 嘅製作過程比較需要專心同practice

我連雲石蛋糕咁大個人都只係整過一次

感覺上係好睇多過好食

今次見到zebra cake 覺得非常吸引

竟然斗膽揀咗個cheesecake 版本嚟試

自己攞嚟衰

應該揀個普通嘅嚟試下先

因為要D紋做得靚係需要練習

我今次跟嘅recipe 要用hot water bath

因為recipe 冇講用咩size cake tin

我見整好嘅mixture 份量好多

所以用咗個大嘅 springform 嗰種tin

因為屋企冇乜用具可以揀連chiffon 模都冇呀

又因為個springform tin太大張錫紙唔能夠完全包得好

包咗三層但D水最後都係入咗去

個蛋糕既下半部份唔食得

浪費了六隻蛋

大家有興趣可以上YouTube 睇下做法

2 comments:

  1. 我呢度又係冇chiffon 模

    ReplyDelete
    Replies
    1. 就算cake loaf 模都難搵,多數只有好長嗰種用嚟做meat loaf

      Delete