Thursday 23 October 2014

2K第一次整餅

前排3條K嘅cousin受洗
我整咗D曲奇帶去party
因為當日有好多好多小朋友
我決定將D曲奇整色整水

毛毛同保保爭住幫我
愈幫愈忙
搗亂就真
以前只會等佢哋返學我先整餅
不過嗰日係星期六
Papa出咗差
心想豪一次畀佢他玩下
但佢咃唉
攪到我冇心機再整落去
菠蘿造型係最後整的
已經冇曬心機
求其唧D朱古力醬上去就算




另外一個堂阿哥生日
又係帶曲奇去
不過今次減糖加咗少少車厘子jam
我留起一部份嘅曲奇皮畀佢哋兩個玩
再整埋麵包帶去親戚屋企
用埋之前嘅parsley & garlic butter(基輔雞)整包唔洗浪費
羅馬尼亞鐘點話用嚟焗薯好正
係喎點解冇唸過呢




我特登用絲帶綁好袋曲奇
麵包用白色紙盒再加絲帶
坐車途中保保竟然攞咗包曲奇自己解開條絲帶
仲不停食唔肯交番袋曲奇畀我
保保對食物有強烈佔有慾
如果你畀一塊餅佢佢會生氣
兩塊幾塊甚至倒出嚟一碟都唔得
總知要成包
最好畀佢自己開
千其唔好掂佢嘅食物
佢唔識開又唔肯畀人幫
除非係佢要求你幫佢開啦
否則佢會發脾氣




新買的本來想用嚟印堂阿哥個名上去
喺華人雜貨店買嘅都冇留意裡面係點
打開發現原來要將所有字母剪出嚟遂個字母四邊都要磨平
先可以將字母放入個藍色letter holder
睇嚟我有排都用唔到
咁麻煩不如焗麵包玩下好過


整完南瓜包
唔知點解人哋嗰D包係黃色
我試過兩次但出嚟嘅效果都係好淺色
可能唔同國家唔同種
我覺得呢邊嘅南瓜冇乜味道

後來將南瓜蓉改用薯蓉
Topping 就自由發揮
今次papa仲食咗三個



見雪櫃仲有salami 想消滅咗佢
喺Dailydelicious嘅blog揾到Cheese and salami twists 食譜
試過之後愛上咗
唔洗用蛋或奶粉(我一向冇用奶粉因為唔知邊度買用BB嗰種ok嗎?)
我整出嚟嘅似plait多過twist 囉











5 comments:

  1. 曲奇好靚呀,點樣整到中間的花花架?
    你自己一個湊住三個豆丁都做到咁多野,真係好叻呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冇喇其實我要焗下嘢relax下。曲奇上面只係icing sugar+food coloring+water 唧咗喺有坑紋嘅圖案度

      Delete
  2. 其實小豆同你家保保差不多,又係唔可以搞佢的食物,佢開不到包裝袋又係唔要人幫,又係要成包要晒,倒起都唔要,

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小豆仲細我保保快三歳愈來愈難教有時佢同阿哥兩個一齊蝦我

      Delete