Tuesday 28 October 2014

Halloween 南瓜餅乾

睇完Carol自在生活嘅南瓜造型餅乾好想試下
今曰焗完個海綿蛋糕(99明天生日)洗完衫燙完衫帶埋力力去超市買嘢
返到嚟就開始整餅
因為時間關係
一路整餅一路煮飯
務求要喺兩條K放學前放入焗爐
因為怕佢哋見面我整佢哋都會想玩埋一份

毛毛食咗兩塊
保保蘇都唔蘇下

反而超市見到有新嘢
佢哋對呢啲餅餅有興趣啲
有其他卡通人物
但偏偏冇Spider-Man


好大個donut
放喺牛角包傍邊唔覺大


成隻碟咁大


我當然唔會買係人哋送
最怕啲糖
就算小朋友食飯呀cous cous 呀都會跌落地
何況係咁多糖
所以我會走糖先畀保保食
個傻豬要成個放入口但明知食唔完


最近見到有呢種生果
遠睇似大lemon
近睇又似pear
望下個名原來係apple
英文叫quince apple
適合做jam
可能你哋見過食過
中文叫乜嘢?






2 comments:

  1. 走糖真係好主意,可以無咁甜,又唔會周圍都係!
    細路都係鍾意卡通野,我兩豆都鍾意蜘蛛俠呀,基本上有公仔都鍾意
    呢個蘋果未見過呀

    ReplyDelete
  2. 呢啲卡通餅餅我都有興趣喎. 但係我估好鬼甜.

    ReplyDelete