Friday 10 October 2014

基輔雞 Chicken Kiev


第一次食Chicken Kiev 係以前學校嘅canteen
飯堂都可以食到高水準食物真幸福
好記得嗰陣一出爐就聞到嘅蒜蓉香味
一切開𥚃面啲汁流出嚟
用嚟撈飯超正
好大塊雞胸肉仲連埋雞槌
並唔係用已經切片嘅雞肉
所以成本高
而且唔係成日有得食
可以話係撞彩
通常lunchtime 12點就要去排隊
因為只出一tray
而一tray只得十塊八塊
如果嗰日冇帶lunch 去到canteen冇基輔雞
真係會失望
以前傻傻哋一路食一路諗究竟係點煮㗎
眼前嘅雞外形似大雞脾
完完整整外層嘅麵包糠炸(焗?)得好脆
而顏色又好靚好均勻
根本估唔到切開會有汁流出嚟
神奇
嗰陣時嘅我只係鍾意整甜品同試過用微波爐整腸粉
冇乜入廚經驗
所以覺得基輔雞嘅做法及結構
簡直係一個迷

十幾年後嘅今日

我先知道原來入面係牛油

相隔咁多年再次食番
雖然冇canteen 嘅賣相
又少汁(我唔想食太多牛油)
但已經好滿足

其實做法唔算難
最緊要將牛油餡包得好
唔會喺煮嘅過程中流出
所以最好用大塊啲雞扒
我懶得去買雞胸返嚟切
用雞柳揀最大嗰幾塊用就算

餡料:
將牛油,芫茜,蒜頭,黑椒,鹽 用food processor 攪拌後
放入雪櫃雪硬

準備好所有材料:雞柳,麵粉,蛋液,麵包糠

將牛油切成一小塊放於雞柳上
兩邊對摺再卷好
我用牙籤固定
依次序沾上麵粉,蛋液,麵包糠,蛋液,麵包糠
先將雞肉半煎炸定型
取走牙籖
放入200度焗爐焗15 分鐘

我用咗100g牛油做餡但用唔完
留番做蒜蓉包








4 comments:

  1. 原來你以前在意大利讀書,咁你咪已經在意大利住了很久?
    呢個雞小朋友應該好鍾意

    ReplyDelete
    Replies
    1. 喺澳洲食嘅好懷念。意大利文只係喺意大利讀過好短時間。我D意文差到唔好意思同人講嚟咗几耐呀哈哈

      Delete
  2. Replies
    1. 你有冇airfryer? 我心大心細。。。如果用airfryer 煮應該會健康啲但一樣好味。

      Delete