Thursday 23 October 2014

虛驚一場

前晚papà 喺多哈轉機到南非
本來正常嘅話琴日已經到咗約翰內斯堡
登機後what's app 我話到達後通知我
已經係11點幾我睇完message就息機瞓覺
到我醒後開機
原來佢仲未離開多哈
一點幾嗰陣佢嘅message寫住
有delay,警察上咗嚟
兩點幾
可以take off
三點幾
No, 唔凖起飛警察要求所有人馬上落機
四點幾
Still in Doha 有新消息再通知我
五點
兩個小時後會搭另一架機
六點
上了另一部機
(七點我起身所以都online)
八點
又要落機因為呢班機收唔到authorization 起飛
其他乘客已經投訴*#@*!佢唔想再等要落機
九點
去counter攞新登機證聽朝6:45起飛
十一點幾
到咗航空公司安排入住嘅酒店

究竟發生咩事?


Bomb threat
(唔知係證實定係乘客自己估,papa係咁講)




3 comments:

  1. Replies
    1. 喺呀所以都冇問佢太多。剛剛到了南非馬上開工。

      Delete
  2. Bomb threat冇奶油留o係機咁耐喎.

    ReplyDelete