Sunday 9 February 2014

小毛毛語錄


連續寫咗99幾篇不如今日講吓小毛毛
有一日毛毛問我點解呢間屋(相中入面嘅sex house 磁石) 裏面所有嘅女士都唔著衫?
嗰一刻我食緊飯就咁答佢
哦!天氣熱嘛...佢哋去海灘呀...嗰間屋係BEACH house
塊磁石咁細D裸女咁細粒都比佢睇得咁清楚
反而我從來都冇乜留意
呢個答案佢都buy嘅因為我哋去海灘都會見到有D無上裝嘅女泳客
亦都有小朋友唔著泳衣周圍走
我發覺遇到呢D IQ題最緊要鎮定
好似有一次我哋去papa同事屋企
食食下飯佢吔嘅囡囡突然攞咗一盒dom dom 出嚟
一手放喺佢mamma面前問佢係乜東東
佢mamma即刻搶走盒嘢收埋背"隻"後面
嘩咁突然㗎呢D時候問呢D問題
好容易令人噴飯
佢爸爸好冷靜咁答佢
啊!冇乜特別只係爸爸返工要用嘅嘢之嘛
咁就過咗骨

6 comments:

  1. 返工要用?我覺得呢個答案更加令人噴飯

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你知道盒入面係乜,小朋友唔知嘛

      Delete
  2. 哈哈哈哈哈哈。。。。。你們的朋友真尷尬,又會在食飯時間俾小朋友搵到盒dom出嚟。。。。。下次要放在小朋友拿不到的地方呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係囉小朋友偏偏喺食飯時間search 間屋。

      Delete
  3. 返工要用<< 佢可能係講真, 囡囡個mamma要好好昅實...哈哈.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 人哋papà 做通渠㗎但你唔好心邪,我哋屋企個馬桶都係佢裝。

      Delete