Sunday 23 February 2014

Miami 2013 (下)



呢位伯伯勁呀佢係真真正正嘅one man band!一次過用口,手同腳玩三種樂器。
自由活動時間,lunch 喺Bubba Gum攪掂,好似比香港嘅好食D。


附近不停有好多尖叫聲同埋見到好多幾歳至十幾歲嘅妙齡少女,原來係Justin Beiber 喺對面開concert。車!





Coral Gables 呢區嘅樹好大棵,我覺得有D恐怖,夜晚一定唔敢經過。

我哋去咗Little Havana 古巴區。之前睇過一個電視節目叫Dynamo, 即係嗰個可以喺Thames河水上行路,又將可樂變芬達嗰位英國魔術師,有一集講佢喺呢區表演。當然呢D係tricks, 話晒佢都係一個illusionist , 有時睇下魔術,令我哋嘅童真可以出返嚟。相係有影但我哋都仲未upload 上電腦,都過咗一年喇...


導遊介紹我哋一定要試下古巴咖啡,我唔好咖啡嘅,雖然papà 話好香叫我都試下,我都係冇試囉。

跟住導遊帶我哋去South Beach經過位於Washington Avenue 嘅Miami Ink 紋身店但
冇得落車,只係去到海邊個 導遊先 比我哋落車影下相。佢就沿途指一D明星嘅物業比我哋睇又或者同我哋講呢間吧係拍過邊套戲等等。突然間聽到Gloria Estefan 呢個名,嘩已經N年無聽過呢個名,我已經3X歲所以無需扮唔識呢位歌星係乜水,不過我只係記得兩首歌:cut both ways 同埋一隻唔知叫咩名嘅電影主題曲,好似係史泰龍做主角,歌詞係turn me upside down....MTV 裡面嘅直升機不停咁飛。

講真我對Miami全無認識只係靠睇電視知道嗰度有唔少沙灘,蒲點同名星 。例如CSI Miami, Miami Ink, Kardashian 姊妹嘅Khloe Kourtney Take Miami 仲有Robin Williams嗰套Birdcage笑到我肚痛!Miami Vice我冇睇過。
去到先發覺原來Miami 好多外地人 ,到處都聽到非英語嘅語言。洒店嘅員工佢哋自己都唔係用英文溝通。出去行街食嘢見到嘅人大部份都係拉丁裔,雖然明明身處美國,但總有D唔知自己去咗邊度嘅感覺。就算去其他省份都會見到亞洲面孔,黑人呀等等,但Miami 就另一天地。

臨走前我哋去咗超市一轉買咗好多BBQ sauce 同零食做手信,美國佬最叻製造junk food ,响意大利口痕想食salt & vinegar 味嘅薯片都揾唔到。

離開Miami前我喺機場嘅免稅店幫同事買煙,比咗錢不過個cashier無將貨物交比我只係比張收據我,叫我入咗閘口先可以提取。後來問一個經常去美國嘅朋友先知道原來呢個措施已經實施咗兩年。

我已經開始諗帶住三個細路去遠行會係點樣...

2 comments:

  1. 嘈到累到爆炸?XDDD(唔係咒你,但細路未獨立之前,要湊幾個真係好累)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 啊仲有兩曰倫到我哋受苦,因為小毛毛嘅堂妹終於出世,就快出院,佢住喺我哋下面。papa阿妹已經比我哋滋擾咗幾年...

      Delete