Saturday 8 February 2014

非常有guts的99 (三)


我第一個反應只會覺得可能比人偷咗

99開始自言自語

"我明明泊咗喺呢度...唔通比人拖走咗?"

嗱嗱嗱

99咁講即代表佢知道佢泊嘅地方係有可能比人拖走

佢仲話明明入咗錢買埋飛泊位

見到附近有個孟加垃人個款應該係成日喺嗰度打dun嗰隻


於是問佢見唔見有人拖車,佢答唔知道

見到警察又問點様知道部車係咪比人拖走咗

最實際就係call 62求救


我哋喺街等咗成兩個鐘

帶住bb都唔知去邊好

附近有個Jewish 區咁我哋就入去食住嘢等62


嘢又食完風又食埋嗰陣係冬天呀

完全冇想像到嗰日去睇醫生都可以變成咁dramatic 

嗰度冇shopping mall只可以喺附近等62

保保喊又肚餓咁咪就地解決餵人奶

62 出現了

醒目嘅佢已經成功查到99 部車嘅下落

咁我哋要去pick up 返部車先可以一齊返屋企

嗰個地方唔知中文叫乜

總之就係一個好大嘅停車場咁

入面嘅車全部都係被拖走,或種種原因而被"扣留"。

原來有好多車响入面

去到當然要辦手續同埋比錢先可以拎返部車啦

比咩錢?拖車費盛惠€160

仲要等收牛肉乾又唔知會係幾多€€

99一見到62就梗係扮innocent 

又話唔知嗰個位唔泊得又話佢仲入埋銀仔買票點解仲要比人拖走部車

唉!都冇人話佢由得佢鍾意點解釋都好

睇嚟62已經見怪不怪

今次99其實係泊咗disable 人士專用位

條線係黃色有大大個輪椅標誌

佢見有位冇人泊(冇人敢泊)咪搏下囉

就算比人抄牌都係62去比錢

如果係車牌扣分就冇人幫到佢

今次嘅事件並無影響99嘅冒險精神

下次再分享











4 comments:

  1. 成160奶奶都有下次!!勁!好彩你家老爺都習慣了。。。。但奶奶又的確幾可愛!

    ReplyDelete