Wednesday 5 February 2014

非常有guts的99

非常有guts的99

最經典例子之一

深刻到我而家都記得

話說我剛來到意大利無幾耐

有一日99車我去市中心見工

見完工之後佢話要同我去Hard Rock Cafe 食nachos

市中心好難搵位泊車尤其係大車

佢部車仲要係4WD

搵極都搵唔到位我話算數啦下次先去

佢竟然喺市中心違列泊車

嗰個位置唔泊得車

咁攪法想人抄你牌咩?

佢反而好calm咁攞咗張紙出嚟

寫左兩行大大隻嘅字放咗喺擋風玻璃下

意思係部車壞了我去了找人來維修

佢仲同我解釋佢特登將"我去了"寫成"sono andato" 而唔用"sono andata"

意文文法有分陰性陽性,佢專登將自己寫成男性

佢話咁樣會有說服力多D,怕比人知道車主係女人就會令人起疑心

咁99真係係女人而又係真係講大話嘛

我心諗佢當D交通警白痴

入到餐廳例牌要等位

我食得好唔安樂

返到去見無抄牌但99叫我一齊扮嘢聞下部車仲有冇煙味

係咪吹脹?

後來我同62講99帶咗我去硬石食lunch但揾唔到位泊車

佢即時問我99係咪亂咁泊仲攞埋張紙出嚟呢?

哈哈哈

唔係第一次亦唔會係最後一次

嗰陣我開始覺得我99呢個人都幾...我都唔識型容

其實未見過我99之前我老公已經同我講佢阿媽嘅性格幾crazy

大家唔好學呀!

下次我會分享另一個例子

6 comments: