Tuesday 18 February 2014

第三次懷孕

第三次懷孕

由去年夏天開始放產假

所以呢幾個月嚟多咗時間寫下blog

因為以前成日返工(包括weekend )

放完工返到屋企都夜

所以冇乜時間做一個真真正正嘅mamma

到我要每日接送兩個仔返學

買餸煮飯幫小朋友冲涼等等一腳踢

我先開始覺得自己係一個媽媽

呢種感覺以前係冇咁強烈

雖然呢D家務以前都要做

但做在職媽媽始終感受唔到做全職媽媽嘅滋味

因為親子時間多咗變咗更加認識自己嘅子女

不過就係因為冇工返

當自己湊仔湊到攰好想揾個地方避一避都冇

尤其係papà 經常飛嘅日子

曾經有幾個月星期一至五不停飛

密到我都唔記得佢去完邊度或者下一站去邊嘅日子

好難過...

原來做full-time mum係需要驚人嘅耐力

我打算遲D會繼續返工但就係part-time

咁就唔洗冇咗份工可以有小小嘅收入

又可以有時間照顧下家人

暫時都仲得閒整下餅

之前買嘅food colouring 都好少用

情人節就用咗嚟做心型曲奇

第一次玩就愛上咗

小保保阻住我畫圖案



下次要得自己一個先可以安心去玩icing










8 comments:

  1. 再次恭喜您!
    全職媽媽都是一種職業來,曾經看過一篇文章,講好多全職媽媽都會常常在別人面前抱怨,訴說家務怎樣忙碌,孩子怎樣難湊。。。。其實因為全職媽媽們都欠缺了一種被人認同的感覺,可能我是全職媽,所以我都好有同感。我不是全日待在家好得閒,而且您都體驗到,到某個時間覺得fed up時想去找個地方避下都冇。。。
    不過,我們有機會多點時間看着小朋友成長,是很幸福呢!孩子們真的大得快!
    Paolo和Matteo知道他們會是哥哥嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝!做人阿媽真係唔容易但我有信心嘅。如果住喺香港咪又係可能係工人湊多過自己湊上一代都冇工人啦。毛毛知道保保就可能以為有個新玩伴哈哈!

      Delete
  2. 做全職媽咪係比返工更加辛苦,返工都話有得放工,又有得放假。第三胎啦,祝一切順利啦 ^^

    ReplyDelete