Tuesday 11 February 2014

非常有guts的99 (四)

呢位獨一無二嘅99又再發揮佢嘅狂野本色
佢的確係滿惱子都係ideas
但有時D ideas 可以creative / wild 到令人O咀
重溫一下我記得嘅經歷先
Case 1:
有一次出完城返屋企
99想走shortcut 所以入咗一段唔許可私家車行駛嘅路
原來嗰條短短嘅路係屬於受保護area
因為係古羅馬路又凹凸不平
就算係四驅車都感覺到行得好唔暢順
99話如果有差人來停佢車叫我唔好出聲
佢會解釋因為佢帶咗幾個外國遊客來參觀!!!
我父母聽完都服咗佢
Case 2:
初初小毛毛開始返托兒所
我哋唔慣將車停喺學校門口
因為嗰條路好窄又係dead end
所以一有其他車停咗喺附近就好難先出返到去
尤其99 部車又大
有一次泊咗喺門口送完毛毛入去
一出嚟就見到車尾比人"high " 花
所以通常都會泊遠些
遠D嘅話都係好難搵到位
但就成日都有一個位永遠好少人泊
就係傷人士位
佢就泊咗呢個位
落車前99叫我等等佢攞咗枝筆出嚟
紙就冇求其喺手袋入面揾張溶溶爛爛嘅紙
今次好誠實咁寫話佢去咗托兒所
又係呢招!
佢仲話等佢叫62 print一張似樣D嘅留番下次用
我即刻叫佢千其唔好
咁做即等如你係好有目的咁去違列泊車
Case 3:
呢一單係我聽返嚟
有一年99同幾個girl friends 自駕遊法國南部
全程都係佢做司機
因為佢妹妹冇車牌,佢朋友唔敢揸
另外一個敢揸但99唔想比佢揸
因為佢揸得慢囉
唔記得為乜原因
突然有部警車出現
佢哋仲諗緊發生咩事呢?
原來部警車係要"折"停99
咁啱62响呢個時候打電話比99
99話唔得閒接聽因為有警車追緊佢喎

4 comments:

  1. 咁撇唔撇得甩架警車??

    ReplyDelete
  2. 99真係好有膽識!唔寫個'服"字唔得呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 所以同佢住都會有意見不合嘅時候...不過佢都係一個心地好嘅人。

      Delete